''Hannah Montana förstörde min familj''


I tidningen GQs mars nummer avslöjade Mileys pappa om vad han tyckte om Hannah Montana serien.



Billy Ray, som skilde sig från Mileys mamma Tish i höstas, har även tidigare uttryckt oro för dottern Miley, men i den nya intervju går han lite längre än så. Han säger att Disneyserien Hannah Montana, som även blev Mileys stora genombrott, har förstört hans familj. Han har även sagt att han önskar att serien aldrig skulle ha blivit till.

 

Miley har hamnat i flera skandaler de senaste åren. När hon var 15 läckte lättklädda bilder av henne ut på nätet och hon poserade i Vanity Fair iklädd endast ett lakan. Hon dansade runt en strippstång på Teen Choice Awards när hon var 16, och på 18-årsdagen i fjol filmades hon medan hon rökte den hallucinatoriska örten profetsalvia från en bong.

Miley har hamnat i flera skandaler de senaste åren. När hon var 15 läckte lättklädda bilder av henne ut på nätet och hon poserade i Vanity Fair iklädd endast ett lakan. Hon dansade runt en strippstång på Teen Choice Awards när hon var 16, och på 18-årsdagen i fjol filmades hon medan hon rökte den hallucinatoriska örten profetsalvia från en bong.

 


''Jag hatar att säga det, men ja, det önskar jag. Hade jag kunnat, så skulle jag få det ogjort'', säger han i marsnumret av GQ. ''Säsong fyra, det var en katastrof," sade han. "Jag skulle arbeta varje dag medvetandes att min familj höll på att splittras, men var fortfarande tvungen att arbeta framför kameran.Hur klarade jag mig ur det? jag måste vara en bra skådepelare. Någonstans under den här resan," sade han, "har både min och Mileys tillit för varandra minskat. Det är det som gör mig mest ledsen.



-Källa www.kandisnytt.msn.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0